For My Dear Wife , MARJAN
For My Dear Wife , MARJAN

For My Dear Wife , MARJAN

یک میلیون


اگه بشه یک میلیون بارم

بازم میگم خیلی دوست دارم

یادت نره عشقه روزگارم

دوست دارم ، دوست دارم


من واسه دلبسته گی هامون نگرانم

با خبر از شوریه چشمه دگرانم

وقتی صدات میزنم و تو میگی جانم

صاحبه خوشبخت ترین قلبه جهانم
با منی و عشق نفس میکشه پیشم

عاشقه اون جمله ی معروفه همیشم

اینکه به هیشکی جز تو وابسته نمیشم

هر چی میگم دوست دارم خسته نمیشه

اگه بشه یک میلیون بارم

بازم میگم خیلی دوست دارم

یادت نره عشقه روزگارم

دوست دارم ، دوست دارم

تو رو خواستن واسه من

مثله آبه واسه ماهی

وقتی خوبم که بخندی

که ببینم رو به راهی

من هنوزم شب و روزم

به نگاهت گره خورده
چه قراری تو چشاته

که قراره منو برده


اگه بشه یک میلیون بارم

بازم میگم خیلی دوست دارم

یادت نره عشقه روزگارم

دوست دارم ، دوست دارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد