For My Dear Wife , MARJAN
For My Dear Wife , MARJAN

For My Dear Wife , MARJAN

سپندارمذگان مبارک مرجان جونم


آدمهایى هستنند

که وجودشان در زندگیت نور امید است
به راستى که شاهکار خلقت خدا هستند
وجودشان تنت را گرم و ته دلت را قرص مى کند
گاهى زبان هم در برابر تعریف و تمجیدشان قاصر مى شود
گویا که الهه ى عشق هستند

و واژه ى فرشته هم براى آنها اندک است
  آدمهایى که براى آفرینششان

باید دست به آسمان برد

و خدا را شکر کرد


پس در این روز سرشار از عشق و محبت

عشق و محبتی از جنس آریایی

دست به آسمان می برم

و خدارا برای آفرینشت

هزاران مرتبه شکر می گزارم

ای همسر مهربانم



سپندارمذگان

روز عشق ایرانی

مبارک باد مرجان عزیزم


دوست داشتن از زمانی شروع می شود که ...


بعضی ها خیال می کنند
دوست داشتن
ساده است
خیال می کنند
باید همه چیز خوب باشد
تا بتوانند کسی را عاشقانه دوست داشته باشند
اما...


دوست داشتن درست از زمانی شروع می شود
که بی حوصله می شود
که بهانه می گیرد
که یادش می رود بگوید
دلتنگ است
یادش می رود
با شیطنت بگوید
دوستت دارم

دوست داشتن از زمانی شروع می شود
که خنده هایتان بغض شود
بغض هایتان آغوش بخواهد
و ببینید آغوشش کمرنگ است
اگر در روزهای ابری و طوفانی
دوستش داشتی
شــــــــــاهکار کرده ای




مرجان نازنینم با تمام وجودم تلاش می کنم

که عاشقانه و در همه حال

تکیه گاه و مونست باشم


دوستت دارم همسر عزیزم

دیوونه میکنی منو ...


تو چشای تو یه حسیه انگار که منو میکشه هر دفعه هر بار

با تو این ماجرا هی میشه تکرار و دیوونم میکنه

منو دیوونم میکنه


تو توی چشمات یه حالتی داری که دلمو به زانو در میاری

نگاهات میزنه ضربه کاری و دیوونم می کنه

داره دیوونم می کنه


آخه عاشقم چه کنم دلم کسی رو غیر تو نمیبینه دیگه

نفسم تویی همه کسم تویی ، تو چشام نگاه کن ببین داره میگه


تمام هست و نیست من تویی فدای اون چشات
دیوونه می کنی منو ، منو که میمیرم برات
تو رو که میبینم چشام رویا رو باور می کنه

رویای شیرینم نگات حالم رو بهتر میکنه


آخه عاشقم چه کنم دلم کسی رو غیر تو نمیبینه دیگه
نفسم تویی همه کسم تویی تو چشام نگاه کن ببین داره میگه

ولنتاین مبارک مرجان عزیزم


تمام ترانه هایم ترنم یاد توست
وتمام نفسهایم خلاصه در نفسهای توست
ای زلال تر از باران
و پاکتر از آیینه

به وجود پر مهر تو می بالم

وتو را آن گونه که میخواهی دوست دارم
ای مهربان پرنده خیالم
با یاد تو

به اوج آسمانها پر خواهد گشود

و زیباییت را به رخ فرشتگان خواهد گشود
تبسمی از تو کافیست

تا از هیچ به همه چیز برسم


ولنتاین مبارک همسر عزیزم

امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشیم

وقت دقیق آمدن توست


با ساعت دلم
وقت دقیق آمدن تُوست
من ایستاده ام
مانند تک درخت سر کوچه
با شاخه هایی از آغوش
با برگ های از بوسه
با ساعت غرورم اما
من ایستاده ام
با شاخه هایی از تابستان
با برگ هایی از پاییز
هنگام شعله ور شدن من
هنگام شعله ور شدن تُوست
ها . . . چشم ها را می بندم
ها . . . گوش ها را می گیرم
با ساعت مشامم
اینک
وقت عبور عطر تن تُوست