For My Dear Wife , MARJAN
For My Dear Wife , MARJAN

For My Dear Wife , MARJAN

عشق بازی


عشق بازی می کنم با عکس زیبای تو گل

می زنم با ابروانت سوی چَشمان تو پُل

میکشم دستی به روی آن دو لعل آتشین

بعد آن بوسه به روی چِهرِ ماهت مه جَبین

می نویسم عاشقانه روی آن سرخ دانه ها

می زنم آهسته نامت را نگار من صدا

می خرامم نرم نرمک سوی آغوش تو باز

میکنم با روی بی مثل گلم راز و نیاز

از پسِ دل دردها دارم به یاد

واژه ها را میسپارم سوی چَشمانت به باد

یاد تو آرامش قلبم شده است

نام تو آسایش هر دم شده است

ساکن این قلب بی تابم تویی

ساحل این رود پر آبم تویی

من برای تو کنم جان را فدا

من به پای تو کنم سر را جدا

بهر چَشمانت فدایی می شوم

هر چه گویی ، هر چه خواهی می شوم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد